dobra strona internetowa, czyli jaka?

Pozostałe tematy, ciekawostki, rozmaitości. Miszmasz dla każdego, dołącz do nas!
Awatar użytkownika
Tymon-75

dobra strona internetowa, czyli jaka?

Post autor: Tymon-75 »

Macie może jakieś porady dotyczące tworzenia dobrych stron internetowych? Pracuję w branży IT i chciałbym stworzyć stronę, która będzie wyglądać profesjonalnie i będzie łatwa w użyciu. Wiem, że responsive web design jest kluczem do sukcesu, ale nie wiem, jak to zrobić. Może ktoś z was ma nieco większe doświadczenie.
Czy ktoś może mi pomóc? Jestem otwarty na wszelkie sugestie i porady. ;)
dienaa

Re: dobra strona internetowa, czyli jaka?

Post autor: dienaa »

Jestem zdania, że u każdego naprawdę warto jest coś powiedzieć odnośnie własnego doświadczenia z tak zwanymi mediami. I ja sobie to odpowiednio sprawdzam, zgodnie z czym naprawdę mam dość problemów, ale mam nadzieję, że będziemy zgodni. Dla mnie na przykład telefon stacjonarny abonament najtaniej - to sensowna fraza w wyszukiwaniu.
BogusiaK

Post autor: BogusiaK »